Blokace na Amazonu
Máte zablokovaný účet na Amazonu?
Důvodů, proč je váš účet zablokován, může být mnoho.
Nejčastějším důvodem jsou:
- Nedodržování pravidel a podmínek prodeje na Amazonu.
- Nedodání nutných dokumentů k ověření společnosti, nebo jednatele.
- Dodání dokumentů, které jsou v rozporu s Amazon požadavky.
- Důvodem může být i podvodné chování.
- Registrace více prodejních účtů z jedné IP, nebo na jedno IČ.
- Dlouhodobá neaktivita účtu a neřešení požadavků zákazníků.
- Špatná správa účtu, nebo-li špatný Health Score.
Vyřeším blokaci vašeho Amazon účtu
Prodejci na Amazonu nejčastěji také řeší
Řešení blokace účtu na Amazonu
Na úvodní straně Amazon Seller Central vám Amazon říká, že máte zablokovaný účet.
Prokliknutím do této sekce se dozvíte důvody.
Neřešte, zda jsou oprávněné, či ne. Musíte Amazonu dokázat, že se zmýlil, nebo v případě vaší chyby, že jste ji opravili.
Amazon vás vždy krok za krokem navede, jaké dokumenty od Vás potřebuje obdržet.
Nejčastěji to bývá:
POA (Plan of Action). V POA popíšete důvod blokace a jaké jste udělaly kroky pro to, aby se tato chyba neopakovala. Udělejte dostatek printscreenů.
V případě, že Amazon požaduje dokumenty k odblokování účtu, vždy si řádně přečtěte návod pro tyto dokumenty. Nikdy nenahrávejte jiný dokument. Nezapomeňte, že tyto dokumenty musí být v jazyce, který Amazon zná. To znamená v jazyce, ve kterém má Amazon jazykové mutace. Nejjednodušší je pro něj na americkém Amazonu angličtina. Pro evropský Amazon je vhodná angličtina, němčina, francouzština, nebo španělština.