Blog

Získání Buy Boxu na Amazonu v roce 2025 vyžaduje kombinaci využití nástrojů, nastavení konkurenceschopných cen, vynikajícího zákaznického servisu, rychlé dodávky a kvalitních produktů. Zní to složitě, ale pokud to zkrátím: Amazon po vás chce prodej kvalitních produktů za rozumné ceny a s výborným zákaznickým servisem. Pojďme se tedy podívat jak na...

Pojem marketplace zní na české e-commerce scéně již dlouho. Ale jaká tržiště v Evropě máme a proč se nesoustředit jen na ty největší hráče? O tom si povíme víc v mém dnešním článku.

Nejvýznamnější online tržiště v Evropě pro rok 2024 byly Amazon, eBay a Allegro. Tyto tržiště se od sebe liší nejen svou nabídkou, ale také přístupem k zákazníkům a prodejcům. V tomto článku se podíváme na to, proč jsou tyto online platformy tak důležité pro online prodejce v Evropě.

Amazon Ads je platforma reklamy na Amazon marketplace. Prodejci mají hned několik možností propagace. Pojďme se podívat na typy reklam na Amazonu a externí nástroje, které vám pomohou s jejich nastavením i vedením.

Bezplatný nástroj Automate Pricing automaticky upravuje vaše ceny produktů v nabídce Amazonu v reálném čase. Vy si vybíráte pravidla a nástroj reaguje 24/7, čímž vás udržuje konkurenceschopné a zároveň vám šetří cenný čas. Tyto nástroje nabízí i implementační programy produktů na Amazon, ale je dobré vědět, že je možné automatické ceny nastavit i...

Ano, na Amazonu je možné prodávat B2B (business-to-business). Amazon nabízí platformu nazvanou Amazon Business, která je speciálně navržena pro podniky a umožňuje prodejcům nabízet své produkty firmám. Tato platforma zahrnuje funkce jako množstevní slevy, možnost nákupu na fakturu a další nástroje.

Najít vhodné produkty pro prodej na marketplace je dost náročné. A to ještě nemluvím o tom, jak najít produkty, které nejsou přesycené na trhu a jsou dostatečně jedinečné, aby přitáhly pozornost, a to vše při konkurenceschopné ceně.

Pokud uvažujete o prodeji na Amazonu, nejste sami. Kdo by nechtěl část z koláče, když je v roce 2024 na Amazonu celkem 9,7 milionu prodejců, z toho 1,9 milionu aktivních prodejců? Ale tady je ten problém: většina těchto prodejců se aktivně nesnaží a nevyužívají všechny možnosti Amazon Marketplace.

"Doslova pracujeme na tisíci [AI] aplikacích interně," řekl Jeff Bezos. "Může to být použito k vylepšení všeho. Bude to ve všem [na světě]."