Jak začít prodávat na Flér: zvýšení prodejů pro české a slovenské handmade tvůrce a značky

17.04.2025

Návod pro handmade tvůrce a kreativce

Fler je největší české tržiště zaměřené na handmade, design a originální tvorbu. Funguje od roku 2008 a sdružuje desítky tisíc kreativců z Česka a Slovenska. Pokud tvoříte vlastní produkty a hledáte prostor, kde je nabídnout, Fler je skvělé místo pro začátek i růst.


Pro koho je Fler vhodný?

  • Tvůrce ručně vyráběného zboží (např. šperky, móda, keramika)
  • Umělce a designéry (malby, ilustrace, grafika)
  • Výrobce přírodních kosmetických produktů
  • Tvůrce dekorací, svíček a dárkových předmětů
  • Tvůrce digitálních produktů a papírnictví

Prodávat můžete i jako OSVČ.

Silné kategorie na Fleru

  • Ručně vyráběné šperky a bižuterie
  • Originální móda a doplňky
  • Domácí dekorace a bytový textil
  • Kosmetika a přírodní produkty
  • Svatební doplňky, oznámení a dekorace
  • Papírnictví, diáře, plánovače, pohledy
  • Keramika, dřevěné výrobky, macramé, háčkované dekorace

Kolik stojí prodávat na Fleru?

Vstup na Fler je jednoduchý a zdarma, ale počítejte s těmito poplatky:

  • Založení obchodu Zdarma
  • Vystavení produktu 1 Kč na 60 dní
  • Prodejní provize 11 % z ceny prodaného zboží
  • Služby navíc (Fler Top, reklamy) Od 5 Kč / den (volitelné)

Fler má přes 40 000 aktivních prodejců

  • Měsíčně navštíví Fler přes 1,5 milionu uživatelů
  • Roční obrat tržiště se pohybuje v řádu stovek milionů Kč
  • Někteří top prodejci si vydělají desítky až stovky tisíc Kč měsíčně

Kde je Fler nejsilnější?

Česká republika – hlavní a nejsilnější trh

Slovensko – výrazné zastoupení

Jak začít?

  1. Zaregistrujte se na www.fler.cz
  2. Vytvořte si profil a přidej logo + bannery
  3. Nahrajte první produkty (fotky, popisy, ceny)
  4. Nastavte dopravu, obchodní podmínky a profil prodejce
  5. Sdílejte svůj Fler obchod na sociálních sítích nebo mezi zákazníky


Na Fleru rozhoduje hlavně vzhled, kvalita a důvěra – investujte čas do pěkných fotek, výstižných popisů a komunikace se zákazníky. Recenze a profil prodejce jsou často to, co rozhodne.