Lze převézt Amazon Seller Central účet?
Amazon vám obecně neumožňuje převést váš Seller Central účet na jinou firmu. Pokud však firmu prodáváte, existují způsoby, jak převést vlastnictví, protože součástí prodeje je i účet Seller Central.
Pokud prodáte svou firmu zkušenému agregátoru Amazon FBA, tyto společnosti mají akviziční týmy, které vám pomohou s celým procesem migrace.
Převádíte-li účet sami, mám pro vás postup krok za krokem:
Jak převedete vlastnictví účtu prodejce Amazon?
Migrace firmy není tak složitá, jak se může zdát, ale vyžaduje určitou přípravu a komunikaci s Amazonem a kupujícím.
Informujte Amazon o obchodní migraci
Komunikace je klíčem k úspěšnému procesu převodu účtu na Amazonu.
Jakmile budete připraveni na migraci, odešlete formální písemnou zprávu společnosti Amazon a dejte jim vědět o nadcházejících změnách ve vašem účtu.
Zde je příklad zprávy pro Amazon:
"Právnická osoba se na mém účtu Prodejce Central mění a já změním údaje o bankovním účtu, e-mailové ID, telefonní číslo, údaje o kreditní kartě, číslo VAT, platební údaje a ověřovací údaje."
Doporučený průvodce: Jak funguje rozvrh plateb prodejce Amazon?
Počkejte několik dní, než Amazon vaši zprávu potvrdí a pošle vám e-mail s podrobnými pokyny, jak a co musíte udělat, abyste svůj účet převedli hladce.
Podobně, pokud kupující již vlastní obchod, musí informovat Amazon, že brzy založí nový účet Amazon.
Pokud však kupující nevlastní žádný centrální účet prodejce, není třeba informovat Amazon.
Změňte podrobnosti svého účtu Amazon
Jakmile dá Amazon souhlas s migrací, můžete aktualizovat podrobnosti Seller Central účtu Amazon informacemi o novém subjektu.
Změníte:
emailovou adresu,
přihlašovací údaje,
Telefonní číslo
bankovní účet,
Podrobnosti o kreditní kartě