Amazon Prime Day
Amazon je obrovská prodejní platforma, která se umí odvděčit svým věrným zákazníkům. Již od roku 2015 si vyhradí dva dny, ve kterých nabízí oblíbené produkty ze všech kategorií v ohromných slevách.
Z názvu celé akce můžeme odtušit, že je to jistá prémiová výsada. Dvoudenní slevy nebudou dostupné všem zákazníkům Amazonu, ale pouze platícím členům Amazon Prime. Tato služba poskytuje spoustu výhod, které se dočtete v našem dalším článku. Služba je zpoplatněná měsíčním nebo ročním předplatným.
Pokud chcete pouze využít slevy a neplánujete stát se jedním z Prime members, můžete se zaregistrovat na zkušební 30-ti denní předplatné zdarma, které můžete kdykoliv zrušit. Mnoho lidí u členství v Amazon Prime již zůstane, takže na zkušební verzi, dostupné i během Prime Day, Amazon jistě netratí. To, že je tato slevová akce velmi oblíbená, je zjevné i podle čísel. Podle nich se během této akce v loňském roce prodalo více než 250 milionů položek za 11 miliard dolarů.
Známe termín pro letošní rok?
Přesné datum zatím není známo, s jistotou se dá říct pouze, že se tyto akční dny budou konat v červenci. V předchozích letech byl červenec nejčastějším měsícem pro tyto lákavé slevy. Pouze v roce 2019 posunula koronavirová krize Amazon Prime Day na říjen a rok následující byla tato akce vyhlášena již v červnu.
Počátek Prime Day
Původně se jednalo o jednodenní slevovou akci v roce 2015 ku příležitosti 20. výročí založení Amazonu. Akce byla tak úspěšná, že se brzy stala přirovnáním k červencovému Black Friday. Amazon touto akcí oživil jinak ospalé letní prodeje a mohl akci pozvednout na dvoudenní. Během svých Prime Day dostává Amazon do podvědomí produkty ze své dílny a díky nebývalým slevám je snadno rozšiřuje do celého světa. Je to den, kdy všichni zúčastnění prodejci nabízejí to nejlepší za omamné ceny.
Být prodejcem během Amazon Prime Day
Tato slevová akce obřích rozměrů je i výbornou příležitostí pro ostatní prodejce. A tím nemyslíme pouze známé značky, ale také malé výrobní firmy a handmade výrobce.
Zde vám napíšeme, co je třeba splňovat, chcete-li být součástí této velké akce. Předtím je výhodné dát světu najevo, že jste prodejcem na Amazonu. Vyplatí se soustředit se na reklamu, kvalitní listing, fotografie nebo A+. Štěstí přeje připraveným, je tedy třeba promyslet vhodnou prodejní strategii.
Přemýšlíte nad vstupem na marketplaces? Pomůžeme vám se založením prodejního účtu, listingem produktů, nebo napojením na váš e-shop.
Napsala jsem pro vás e-book: Jak začít prodávat na Amazonu
- Chystáte se na vstup na Amazon Marketplaces?
- Potřebujete pochopit základní Amazon pojmy
- Chcete znát vhodné produkty pro Amazon?