Úspěšné zalistování a kvalitní SEO produktů na Amazonu

04.09.2019

Zalistování produktů vyvolává u prodejců spousty otázek. V tomto článku prozradím tři důležité faktory produktů, které jsou v rámci Amazon A9 algoritmu na vyšších příčkách.

Název produktu

Název je omezen délkou 80 znaků a měl by obsahovat primárně název značky a důležitá klíčová slova a slovní spojení.

Fotografie

Kvalitní fotografie prodávají. Pokud nemáte produkty nafocené na bílém pozadí, budete mít problém s načtěním hlavní fotografie produktu. Bez hlavní fotografie nebude produkt na Amazon zveřejněn. Naštěstí bílé pozadí je nutné pouze u první fotografie produktu. 

Popisek produktu

Popisek produktu doporučuji zhlédnout nejprve u konkurence. Mimo základní informace k produktu přidejte i tipy na využití ( např. upozornění ohledně praní u oblečení, u vitamínů dávkování atd.).

Zalistování produktů a kvalitní SEO je dlouhodobý proces. Produkty je potřeba kontrolovat a jednou za čas upravit popisky s přihlédnutím např.na roční období, nebo novou legislativu. 

Řešíte vstup na Amazon Marketplace? Pomůžeme vám.

Napsala jsem pro vás e-book: Jak začít prodávat na Amazonu

  • Chystáte se na vstup na Amazon Marketplaces?
  • Potřebujete pochopit základní Amazon pojmy
  • Chcete znát vhodné produkty pro Amazon?

E-book ke stažení ZDARMA

  • Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u mě v bezpečí. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů. Materiály zasílané ode mě, se budou týkat souvisejícího tématu z oblasti podnikání na internetových tržištích (online marketplaces). Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu. Já, Gabriela Bernatová amz GUIDE s.r.o., IČ: 25045628, je na základě vašeho souhlasu budu zpracovávat podle zásad o zpracování a ochrany osobních údajů.