Úspěšné zalistování a kvalitní SEO produktů na Amazonu

04.09.2019

Zalistování produktů vyvolává u prodejců spousty otázek. V tomto článku prozradím tři důležité faktory produktů, které jsou v rámci Amazon A9 algoritmu na vyšších příčkách.

Název produktu

Název je omezen délkou 80 znaků a měl by obsahovat primárně název značky a důležitá klíčová slova a slovní spojení.

Fotografie

Kvalitní fotografie prodávají. Pokud nemáte produkty nafocené na bílém pozadí, budete mít problém s načtěním hlavní fotografie produktu. Bez hlavní fotografie nebude produkt na Amazon zveřejněn. Naštěstí bílé pozadí je nutné pouze u první fotografie produktu. 

Popisek produktu

Popisek produktu doporučuji zhlédnout nejprve u konkurence. Mimo základní informace k produktu přidejte i tipy na využití ( např. upozornění ohledně praní u oblečení, u vitamínů dávkování atd.).

Zalistování produktů a kvalitní SEO je dlouhodobý proces. Produkty je potřeba kontrolovat a jednou za čas upravit popisky s přihlédnutím např.na roční období, nebo novou legislativu. 

EAN kódy produktů

Pro prodej na Amazonu je potřeba mít zboží označené kódy. Jediným registrátorem pro Evropu je GS1. Věnujte tomuto tématu pár minut a přečtěte si můj článek. Ušetří vám to spoustu času do budoucna. 

Řešíte vstup na Amazon Marketplace? Pomohu vám s listingem zboží, cenotvorbou i první reklamou: