Úspěšné zalistování a kvalitní SEO produktů na Amazonu
Zalistování produktů vyvolává u prodejců spousty otázek. V tomto článku prozradím tři důležité faktory produktů, které jsou v rámci Amazon A9 algoritmu na vyšších příčkách.
Název produktu
Název je omezen délkou 80 znaků a měl by obsahovat primárně název značky a důležitá klíčová slova a slovní spojení.
Fotografie
Kvalitní fotografie prodávají. Pokud nemáte produkty nafocené na bílém pozadí, budete mít problém s načtěním hlavní fotografie produktu. Bez hlavní fotografie nebude produkt na Amazon zveřejněn. Naštěstí bílé pozadí je nutné pouze u první fotografie produktu.
Popisek produktu
Popisek produktu doporučuji zhlédnout nejprve u konkurence. Mimo základní informace k produktu přidejte i tipy na využití ( např. upozornění ohledně praní u oblečení, u vitamínů dávkování atd.).
Zalistování produktů a kvalitní SEO je dlouhodobý proces. Produkty je potřeba kontrolovat a jednou za čas upravit popisky s přihlédnutím např.na roční období, nebo novou legislativu.
Řešíte vstup na Amazon Marketplace? Pomůžeme vám.
Napsala jsem pro vás e-book: Jak začít prodávat na Amazonu
- Chystáte se na vstup na Amazon Marketplaces?
- Potřebujete pochopit základní Amazon pojmy
- Chcete znát vhodné produkty pro Amazon?