Úspěšné zalistování a kvalitní SEO produktů na Amazonu

04.09.2019

Zalistování produktů vyvolává u prodejců spousty otázek. V tomto článku prozradím tři důležité faktory produktů, které jsou v rámci Amazon A9 algoritmu na vyšších příčkách.

Název produktu

Název je omezen délkou 80 znaků a měl by obsahovat primárně název značky a důležitá klíčová slova a slovní spojení.

Fotografie

Kvalitní fotografie prodávají. Pokud nemáte produkty nafocené na bílém pozadí, budete mít problém s načtěním hlavní fotografie produktu. Bez hlavní fotografie nebude produkt na Amazon zveřejněn. Naštěstí bílé pozadí je nutné pouze u první fotografie produktu. 

Popisek produktu

Popisek produktu doporučuji zhlédnout nejprve u konkurence. Mimo základní informace k produktu přidejte i tipy na využití ( např. upozornění ohledně praní u oblečení, u vitamínů dávkování atd.).

Zalistování produktů a kvalitní SEO je dlouhodobý proces. Produkty je potřeba kontrolovat a jednou za čas upravit popisky s přihlédnutím např.na roční období, nebo novou legislativu. 

Hledáte pomoc se zalistováním produktů na Amazon? Ráda budu Vaším partnerem při vstupu na Amazon.