Blog

Stát se úspěšným prodejcem na Amazonu není zrovna jednoduchý úkol. Nic neulehčuje ani přístup samotné platformy, která disponuje celou řadou pravidel. Ty však nemusí být vždy zrovna srozumitelná, a proto se někteří z prodejců neustále dopouštějí stejných chyb. My se dnes podíváme na pět těch nejčastějších.

Prodej na Amazonu nabízí jednoduchý způsob, jak můžete své produkty nabídnout širšímu spektru zákazníků. Odhadnout, kterým produktům se však bude opravdu dařit a vy z nich budete generovat zisky, nemusí být zrovna jednoduché. Vždy se ale můžete přiučit od zkušenějších prodejců, kteří mají již Amazon a trh s ním spojený dokonale zmapovaný.

V Německu se e-commerce velice daří. V roce 2020 mělo toto odvětví hodnotu neuvěřitelných 83,3 miliard EUR, což představovalo v porovnání s rokem 2019 zhruba 11% meziroční růst.

V USA i v Asii nejsou e-commerce vůbec žádnou novinkou. V Evropě to byla ještě nedávno díra na trhu, ale poslední roky se úspěšně zaplňuje. Ze západu k nám pomalu ale jistě proniká marketplace gigant Amazon a zároveň v jednotlivých zemích vznikají nová online tržiště.

Jak prodávat na Amazonu v roce 2021? Které zboží je pro Amazon marketplace vhodné? Jaký typ prodeje zboží si zvolit? Na jakém Amazon trhu začít?

Brand Registry na Amazonu je zárukou ochrany vaší značky. Všem výrobcům doporučuji jít touto cestou hned při prvních krocích na Amazonu. Jaké jsou hlavní podmínky pro registraci vaší ochranné známky na Amazon Marketplaces?