Zákaznický servis na Amazonu
Sepsala jsem pro vás nejlepší praktiky na vedení zákaznického servisu při prodeji na Amazonu. Pokud prováváte způsbem FBA, máte o něco méně práce. Jako prodejce FBM je potřeba věnovat zákaznické podpoře více času. Nechte se inspirovat a dávejte zákazníkům tu nejlepší možnou podporu.
Zákaznická podpora na Amazonu | Best Practice
Rychlá reakce
Odpovídejte na dotazy a stížnosti zákazníků co nejdříve, ideálně do 24 hodin.
Jasná a profesionální komunikace
Udržujte komunikaci s zákazníky jasnou a srozumitelnou. Buďte vždy zdvořilí a profesionální, i když řešíte nespokojeného zákazníka. Snažte se aktivně vyřešit problémy zákazníků a nabídnout řešení, která jsou pro ně přijímatelná. Pokud je to možné, personalizujte komunikaci a oslovte zákazníky jejich jménem.
Zpětná vazba
Pravidelně sledujte recenze a hodnocení svých produktů a reagujte na ně, abyste ukázali, že vám záleží na názoru zákazníků.
Vrácení zboží
Ujistěte se, že máte jasně definovanou politiku vrácení zboží v administraci Seller Central. Zákazník vás tak nemusí kontaktovat a ví, jak vše řešit.
Kvalitní popisky a FAQ
Poskytujte jasné informace o produktech, včetně návodů a často kladených dotazů (FAQ). Komplexním popiskem produktu a správnou grafikou si ušetříte mnoho času nad dotazy od zákazníků.
Nástroje pro vedení zákaznické podpory na Amazonu
Existuje několik nástrojů a služeb, které mohou prodejcům na Amazonu pomoci s vedením zákaznické podpory. Pojďme se na ně společně podívat.
Amazon Seller Central
Tento nástroj nabízí funkce pro správu zákaznických zpráv a dotazů přímo v rozhraní. Můžete sledovat a odpovídat na zprávy od zákazníků. Při větším počtu dotazů a v případě, že dotazy řeší více osob se stává Seller Central nepřehledným.
Zendesk
Tento populární software pro zákaznickou podporu umožňuje integraci s Amazonem a nabízí různé možnosti pro správu zákaznických dotazů a tiketů.
Freshdesk
Další zajímavý nástroj pro zákaznickou podporu, která umožňuje správu komunikace a poskytuje analýzy výkonu.
Help Scout
Tento nástroj je zaměřen na zlepšení zákaznické zkušenosti a umožňuje snadno spravovat zprávy od zákazníků.
Nastavení procesu zákaznické podpory
Vedení zákaznické podpory u větších projektů vyžaduje jasně daná pravidla a postupy.
Ráda vám s jejich nastavením pomohu.
Gabriela