Zalistování produktů na Amazonu bývá pro mnoho prodejců výzvou. Často se mě prodejci ptají, co rozhoduje o tom, že se některé produkty zobrazují výš než jiné. Pravda je, že úspěšné zalistování a kvalitní SEO produktů není jen o tom "nahrát" produkt, ale především o tom, jak kvalitně ho připravíte pro algoritmus Amazonu (A9) i pro samotné zákazníky....
Informace o Amazonu a online tržištích nejen v Evropě
Chystáte se prodávat na Amazonu nebo už prodáváte a narazili jste na zkratky jako GTIN, UPC, EAN, ASIN nebo FNSKU? Bez základní orientace v produktových kódech se na tomto online tržišti daleko nedostanete. Právě tyto kódy rozhodují o tom, zda bude váš produkt správně zařazen, viditelný pro zákazníky a bez problémů doručen. V tomto článku vám...
Na Amazonu lze prodávat mnoha způsoby. Jedním z nich je FBM, tzv. Fulfillment by Merchant. Fulfillment by Merchant je program, který umožňuje prodejcům dodávat své produkty přímo zákazníkům. Zboží tedy nemáte na skladě Amazonu. Tím jste tedy plně zodpovědní za plnění svých objednávek. Pojďme se spolu podívat na podnikání na Amazonu s programem FBM...